اس ام اس سرکاری
نوشته شده توسط : محمدرضا

اتل متل توتوله گاوحسن چه جوره؟توی خونه نشسته داره اس ام اس میخونه . . . . . . . . . . . . . . . . . به ده دلیل دوستت دارم ۹تاشونمیدنم یکیشم یادم رفته . . . . . . . . . . . . . . . . . اگه تا اخر این اس ام اس رو بخونی تبدیل به طاووس میشی...اجی مجی لا ترجی...حالا ناراحت نشوا گه تبدیل به طاووس،خرکه شدی! . . . . . . . . . . . . . . . . . تو باگوشیت چی کار کردی که هرچی زنگ میزنم میگه گوسفندموردنظر شما در گله نمیباشد . . . . . . . . . . . . . . . . . میدونی بهترین یونجه دنیا کجاست؟نمیدونی؟خب اشکال نداره میرم از یه خره دیگه میپرسم . . . . . . . . . . . . . . . . . اگه گفتی فرق توباگاو چیه؟هیچ فرقی ندارید شوخی کردم . . . . . . . . . . . . . . . . . شایدباورت نشه ولی تورو اندازه چشمام دوستت دارم. . .ازطرف موش کور . . . . . . . . . . . . . . . . . نگاهم با نگاهت کرد برخورد/خدا مرگت بده حالم به هم خورد . . . . . . . . . . . . . . . . . اون چیه که اولش منم دومش تویی واخرش زبون داره؟خب معلومه گل گاو زبونه! . . . . . . . . . . . . . . . . . امیدوارم که امشب که میخوابی قشنگترین وبهترین ادم دنیا رو تو خواب ببینی ولی سعی کن بهش عادت نکنی چون من که نمیتونم هرشب بیا م به خوابت . . . . . . . . . . . . . . . . . دوستت ندارم به اندازه اقیانوس چون یه روز تموم میشه..دوستت ندارم به انداره خورشید چون یه روز غروب میکنه..دوستت دارم اندازه روت که هیچ وقت تموم نمیشه . . . . . . . . . . . . . . . . . خیلی دوست دارم زود به زود ببینمت اما حیف که بلیط باغ وحش گرونه . . . . . . . . . . . . . . . . . تا حالا عکس یه قورباقه پرس شده رو دیدی؟ اگه ندیدی یه نگاهی به کارت ملیت بکن . . . . . . . . . . . . . . . . . میدونی فرق تو با توپ چیه؟ توپ رو باید شوت کرد اما تو خودت شوتی . . . . . . . . . . . . . . . . . ببخشید بی موقع مزاحم شدم میخواستم بدونم اب خوردی آفتابرو کجا گداشتی؟ . . . . . . . . . . . . . . . . . شرکت پفیلا به تعدادی فیل چسو نیازمند است. هر چه سریعتر خودتو معرفی کن





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1103
|
امتیاز مطلب : 120
|
تعداد امتیازدهندگان : 35
|
مجموع امتیاز : 35
تاریخ انتشار : 12 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست